Zákaznícka podpora
Zákaznícka podpora
Každý zákazník očakáva kvalitnú službu. Spustené webové stránky je potrebné priebežne aktualizovať a zabezpečovať. Pomôžeme vám s aktualizáciami obsahu, zabezpečením, rýchlosťou a celkovou optimalizáciou, pretože odovzdaním diela naša spolupráca nekončí. Starostlivosť pokračuje.
Keď nás potrebujete
Sme k dispozícii, keď nás potrebujete. Kontaktujte nás prostredníctvom e-mailu, telefónu, alebo kontaktného formulára.
Efektívne a včasné
Akonáhle bude vaša požiadavka pridelená, urobíme všetko, čo je v našich silách, aby sme ju vyriešili čo najrýchlejšie.
Snažíme sa neustále zlepšovať a pravidelne hodnotiť naše štandardy a postupy v oblasti služieb. Vaša spätná väzba nám pomáha nájsť lepšie spôsoby, ako s Vami spolupracovať a vyvíjať produkty, ktoré lepšie vyhovujú Vašim potrebám.

Rýchla reakcia je dôležitá, takže sa snažíme rýchlo a profesionálne odpovedať.
Podpora na vyriešenie technických alebo administratívnych problémov zákazníkov je k dispozícii v pracovných dňoch od 8:00 do 17:00.
Mechanizmus a automatizácia našich procesov zaručuje, že Vaša požiadavka prichádza čo najrýchlejšie a najefektívnejšie k členom tímu zákazníckej podpory. Tí sú skúsení a vyškolení s potrebnými zručnosťami na vyriešenie vášho problému rýchlo a bez ďalšieho incidentu.
Vďaka rýchlemu a inteligentnému priradeniu požiadavky členom tímu, ktorí sú vyhradení na riešenie naliehavých problémov, bude váš e-mail, hovor alebo žiadosť cez formulár rýchlo priradená osobe, ktorá bude najlepšie reagovať na Vaše potreby a rýchlo vyrieši problém.